Tuomaristo 2024

  • Petri Hollmén, puheenjohtaja

    Toimitusjohtaja, Lyyti

    Mitä työhöni kuuluu: Yrityksen johtaminen ja tuotteemme tulevaisuudesta sekä myynnistä vastaaminen. Sparraan asiakkaitamme tekemään entistä parempaa tapahtumamarkkinointia ja mittaamaan tuloksia.

    Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Toivon, että kilpailutöissä tuomaristolle avataan, miksi tapahtuma tehtiin, mitä kokonaisuuteen kuului – esimerkiksi markkinointikampanja – ja kuinka sekä miksi tapahtuma onnistui.

  • Sinikka Alanne

    Kuluttajaliiketoiminnan markkinointijohtaja, DNA

    Mitä työhöni kuuluu: Vastaan tiimini kanssa DNA:n kuluttajaliiketoiminnan lyhyen ja pitkän tähtäimen tavoitteita toteuttavan markkinoinnin suunnittelusta, implementoinnista, analytiikasta ja kehittämisestä.

    Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Onnistunut tapahtuma jättää vahvan muistijäljen ja luo positiivista kuvaa brändistä. Olennaista ovat selkeät tavoitteet ja kirkas kohderyhmä, jolle tapahtuma tuotetaan, sekä vaikuttava sisältö ja brändin mukainen, erottuva toteutus.

  • Sanna Forsström

    Brändi ja tapahtumat -yksikön päällikkö, Helsingin kaupunki

    Mitä työhöni kuuluu: Vastaan Helsingin brändin ja tapahtumallisuuden kehitystyöstä kaupunkilaajuisesti yhdessä tiimini kanssa.

    Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Tärkeintä on se, miten kokonaisuuden tavoitteet, tulokset ja itse ratkaisu on onnistuttu kohderyhmän tarpeen näkökulmasta paketoimaan kiinnostavaksi tapahtumakokonaisuudeksi.

  • Heli Hajda-Kähkönen

    Tapahtumatuotannon opettaja, Haaga-Helia AMK

    Mitä työhöni kuuluu: Opetan tapahtumatuotantoa ja tapahtumien johtamista sekä yleisesti johtamista, coachausta ja työyhteisötaitoja.

    Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Menestyvä kisatyö jättää positiivisen muistijäljen, joka läikäyttää tunteita ja ilahduttaa toimivuudellaan, turvallisuudellaan ja taitavasti koostetulla kokonaisuudellaan.

  • Anu Igoni

    Luova johtaja, Bob the Robot

    Mitä työhöni kuuluu: Teen työtä luovan strategian ja siitä johdettujen toimenpiteiden parissa. Johdan luovia tiimejä, sparraan ja osallistun suunnitteluun. Vastaan asiakkailleni luovan työn tasosta ja oikeellisuudessa.

    Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Kilpailutyössä tärkeintä ovat tulokset ja laatu, joka vie tapahtuma-alaa eteenpäin. ’Ihan kiva’ on kirosana.

  • Sami Kerman

    Toimitusjohtaja, Tapahtumateollisuus ry

    Mitä työhöni kuuluu: Tärkeimmät tehtäväni ovat tapahtuma-alan edunvalvonta ja alan kehityksen tukeminen. Tapahtumateollisuus tukee myös alan yhteenkuuluvuutta ja rakentaa alan puolesta yhteistyötä päättäjien, viranomaisten, kaupunkien ja toisten toimialojen suuntaan.

    Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Kun kilpailutyöstä välittyy se, että tapahtuma on tehty ammattiylpeydellä ja ammattitaidolla, luovuutta ja periksiantamattomuutta osoittaen, menestysresepti on valmis.

  • Taru Nyholm

    Viestintäpäällikkö, Suomen Palloliitto

    Mitä työhöni kuuluu: Vastaan Palloliiton, maajoukkueiden ja Palloliiton pääsarjojen viestinnän kokonaisuudesta. Työhöni kuuluu laaja-alaisesti organisaatioviestintää, tapahtuma- ja kampanjaviestintää, kilpailuviestintää ja perinteistä tiedottamista.

    Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Tärkeintä on luoda yleisölle kokemus. Kokemus syntyy, kun tapahtuman seurauksena jokin muuttuu: syntyy tunne, ajattelua ja ehkä jopa oivallus!

  • Christian Saukkola

    Luova päällikkö, Lidl

    Mitä työhöni kuuluu: Tehtäviini kuuluu yli 15 vuoden kokemuksella markkinoinnin alalta Lidlin kokonaisvaltaisen brändistrategian valvonta sekä esimerkiksi markkinointikampanjoiden vetovastuu ja tv-tuotannot.

    Mikä on menestyvässä kisatyössä tärkeintä: Voittajatyössä korostuvat vahva näkemys, tuloksellisuus ja selkeästi esitetyt keinot, miten tavoitteet on pyritty saavuttamaan sekä miten tässä onnistuttiin.

Jaa tämä artikkeli

Sarjat >

TILAA LEHTI

Evento
Kohtaamisia ja tukea kasvuun tapahtumien tekijöille ja toimistoille.

Tilaa Evento
Aromi
Inspiraatiota ja hyötyä ruuan ja juoman ammattilaisille.

Tilaa Aromi
Shaker
Ideoita ja tarinoita tiskin takaa anniskelualan ammattilaisille.

Tilaa Shaker