Tapahtumatekniikka

Tapahtumatekniikan yrityskauppa: Rajupaja laajentaa ostamalla RMC Light & Soundin

Rajupaja ostaa toisen kotimaisen AV- ja tapahtuma-alan toimijan RMC Light & Sound Oy:n koko liiketoiminnan ja brändin. Kauppa toteutuu 1. toukokuuta. RMC:n liiketoiminnot jatkuvat ennallaan kaupan jälkeen.

Rajupajalla on toimipisteet Turussa, Jyväskylässä ja Helsingissä.

”Kauppa vauhdittaa sekä Rajupajan laajentumista pääkaupunkiseudulle, että parantaa kilpailukykyämme. Kaupan myötä meistä tulee yksi alan suurimmista kotimaisista toimijoista”, Rajupajan toimitusjohtaja Jani Rokala sanoo.

RMC on vuonna 1980 perustettu suomalainen tapahtumatekniikan suunnitteluun, toteutuksiin ja vuokrauksiin erikoistunut yritys. Katalogista löytyy esimerkiksi pyrotekniikkaa ja laser-toteutuksia.

“Yhdistämällä palvelutarjontaamme, voimme tarjota asiakkaillemme entistä kattavammat ratkaisut kotimaisena AV-alan toimijana. Saamme kaupan myötä paremmat valmiudet ja pystymme jatkossa vastaamaan asiakkaittemme kasvaviin tarpeisiin ja toiveisiin niin isoissa kuin pienissä keikoissa”, RMC:n Pasi Välimäki sanoo.

RMC:n nykyisen emoyhtiön Magnumlive Oy:n toimitusjohtaja Veikko Lehtola toteaa, että kaupan myötä
Magnum-konserni tulee keskittymään ydinliiketoimintaansa.

“Keskitymme erityisesti ohjelmatoimiston, levy-yhtiön ja tapahtumatuotantotoimiston kehittämiseen sekä toiminnan laajentamiseen. Olen todella tyytyväinen, että löysimme RMC Light & Sound Oy:lle hyvän uuden kodin. Kaupan myötä yhtiöllä on oikeanlainen omistaja, joka voi kasvattaa yritystä ja toteuttaa isompia elämyksiä asiakkaille. Magnum-konserni tulee jatkamaan läheistä yhteistyötä Rajupajan kanssa myös tulevina vuosina”, Lehtola kertoo.


  • Tilaa Lehti

    Evento
    Kohtaamisia ja tukea kasvuun tapahtumien tekijöille ja toimistoille.

    Tilaa Evento