Aromi
SUOSITTELEMME: Natasha Henriksson haluaa olla Suomen paras tarjoilija: "Ei ole kyse siitä, että saan myytyä paljon"
SUOSITTELEMME: Pääkirjoitus: Kaveri hommiin, sinulle rahaa – rekrytointibonus helpottaa työvoimapulassa
SUOSITTELEMME: Vastaa Aromin lukijakyselyyn ja voit voittaa upean hotellipaketin ja illallisen
Tukkutoiminta

Heinon Tukku on nyt nimeltään Valio Aimo

Valio osti perinteikkään Heinon Tukun kesällä 2021. Heinon Tukulla on noin 120 vuoden kokemus tukkutoiminnasta.

Valio Aimo -tukku palvelee ravintoloita, hotelleja, catering- ja pitopalveluja, leipomoita sekä julkishallinnon ja teollisuuden asiakkaita ympäri Suomen.

Valio Aimo -tukun liiketoimintajohtaja Tuomas Sorri uskoo, että ruoka-ala elpyy koronan jälkeen nopeasti. Valio Aimo haluaa tarjota ammattikeittiöille monipuolisemman tuote- ja palveluvalikoiman kuin tukuista on totuttu saamaan.

”Oikeiden ja ajallaan saapuvien tuotteiden lisäksi jaamme ammattikeittiöille osaamistamme: helpotamme arkea esimerkiksi toimittamalla toiveiden mukaan esivalmisteltuja raaka-aineita. Lisäksi keittiömestaritiimimme auttaa kehittämään asiakkaan prosesseja ja ideoi uusia tuotteita, reseptiikkaa ja käyttövinkkejä. Kaikkea tekemistämme ohjaa asiakkaidemme menestys”, Sorri sanoo tiedotteessa.

”Halusimme, että uudessa nimessä olisi jotain tuttua ja jotain uutta. Hauska osa nimen tarinaa on, että Aimo on tunnettu Heinon Tukun omana tuotemerkkinä ja säilyy nyt mukana uudessa yhteisessä tukussa.”

Myös pikatukut Helsingissä ja Vantaalla toimivat jatkossa uuden Valio Aimo -nimen alla.


  • Tilaa Lehti

    Evento
    Kohtaamisia ja tukea kasvuun tapahtumien tekijöille ja toimistoille.

    Tilaa Evento