Asiakaspalvelu

Räppäri Paleface arvostaa ravintolassa sopivasti kustomoitua asiakaspalvelua

Juttu on osa Aromin Tiskillä-sarjaa, jossa julkisuuden henkilöt kertovat kokemuksiaan ja näkemyksiään ravintoloista ja asiakaspalvelusta. Vuorossa on räppäri Paleface.

Millainen asiakaspalvelu svengaa?

Asiakaspalvelijan tulee olla asiantunteva ja osata kertoa juomista ja ruuista. Hyvä asiakaspalvelija käyttäytyy tyylikkäästi ja osaa sopivasti kustomoida jokaisen käynnin kullekin asiakkaalle. Vaimoni on työskennellyt ravintola-alalla, joten kiinnitämme tähän erityistä huomiota.

Oletko joskus pettynyt ravintolassa?

Totta kai joskus on tullut petyttyä. Ehkä juuri tyylitajuttomaan palveluun. On paha, jos ilmenee, että asiakaspalvelija ei ole kuunnellut huolellisesti, mitä tilataan. Siinä hetkessä pitää olla läsnä, kun tilaus kerrotaan. Lapseni on maapähkinäallergikko, ja se on sairaalareissu, jos ei kuunnella. Petyn myös, jos palvelua joutuu odottamaan kohtuuttoman pitkään.

Mitä kokeilet seuraavaksi?

Uoma-niminen paikka Hämeenlinnassa pitäisi kuulemma testata, sitä ja sen illallismenua on kehuttu paljon. Sinne voisi tehdä toivioretken. Toinen, joka houkuttelee, on Huopalahden vanhalle asemalle avattu Casa Haga, jossa on espanjalainen yrittäjä. Asemaa pyörittää pitkän linjan musatyyppi Liisa Akimof, joten se pitää ehdottomasti testata.

LUE MYÖS: Anssi Kela kiusaantuu, jos ravintolassa kysytään maistuuko ruoka – “Kuka siihen vastaa rehellisesti, että ei maistu?”

LUE MYÖS: Seela Sella arvostaa asiakaspalvelijaa, joka katsoo silmiin eikä tuputa

LUE MYÖS: Miki Liukkonen syö ravintolassa aina samaa ruokaa: “Minulle on ihan sama mitä syön tai juon”


  • Tilaa Lehti

    Aromi
    Inspiraatiota ja hyötyä ruuan ja juoman ammattilaisille.

    Tilaa Aromi