Evento
SUOSITTELEMME: Suomalaisten hyvä kutina piti paikkansa – tällainen Farangin ja viinibaarien Vasastan Tukholmassa on nykyään
SUOSITTELEMME: Cocktail pullosta tai hanasta vähentää hävikkiä – tässä kesän drinkkitrendit
SUOSITTELEMME: Vastaa Aromin lukijakyselyyn ja voit voittaa upean hotellipaketin ja illallisen
Markkinointi

Ansaittu media ja kuinka se ansaitaan – katso Ville Blåfieldin Evento Date -puheenvuoro videona

 
 
 
 
 
Näytä tämä julkaisu Instagramissa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Henkilön Avec – avecmedia.fi (@avecmediafi) jakama julkaisu

Ville Blåfieldin puheenvuoro Ansaittu media ja kuinka se ansaitaan lähettiin suorana Avecin Instagram-kanavalla torstaina aamupäivällä. Blåfield puhui aiheesta Evento Date -tapahtumassa Helsingin Kaapelitehtaalla. Tallenteen voi katsoa yläpuolelta. Jos video ei näy, katso se Instagramista.

Ville Blåfield on Helsingin Kirjamessujen ohjelmajohtaja ja ansaitusta mediasta vastaava johtaja konsulttitalo Milttonissa.

Pääsin lehteen, mutta en tunnista jutusta itseäni – mikä nyt eteen? On hyvä muistaa, että lehtijuttua ei kirjoita haastateltava, vaan toimittaja. Asetelman kuuluukin olla tämä. KUVA Vilma Välimäki
Pelkkä firman vastuullisuusraportti tai -suunnitelma tuskin saavuttaa näkyvyyttä, mutta konkreettinen teko voi nostattaa isojakin laineita. KUVA Vilma Välimäki

Evento-lehden ja Avecin yhdessä järjestämä Evento Date kokoaa tapahtuma-alan ammattilaiset yhteen ja tarjoaa tilan verkostoitumiselle. Mukana on alan huippuja, jotka vuorollaan pitävät ajankohtaisen puheenvuoron. Evento Date -tapahtuma järjestetään joitakin kertoja vuodessa eri puolilla Suomea.

Ville Blåfieldin lisäksi puheenvuoroja torstain Evento Datessa Helsingin Kaapelitehtaalla pitävät Jouni Kärki, Katja Valpas, Niki Matheson, Raine Heikkinen ja Arnar Björnsson

Tuusulan Krapilla järjestetyssä huhtikuun Evento Datessa äänessä oli yritysvalmentaja Petteri Kilpinen.

LUE MYÖS: Hitaammin ja mietitymmin! Ville Blåfield taistelee älämölöä vastaan, ja myöntää olevansa somessa ärsyttävä itsekin

LUE MYÖS: Kirjamessuilla kilpailijat muuttuvatkin kumppaneiksi: yhteistyön tavoitteena on, että koko toimiala hyötyy

Ville Blåfield on ansaitun median asiantuntija. KUVA Vilma Välimäki


  • Tilaa Lehti

    Shaker
    Ideoita ja tarinoita tiskin takaa anniskelualan ammattilaisille.

    Tilaa Shaker